Reklamační řád
- Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
- Převzetí zboží
- Záruční podmínky
- Reklamace
- Záruka
- Závěrečné ustanovení
- Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
-
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Tento reklamační řád se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zákona č. 40/1964 Sb. a blíže vymezuje a upřesňuje práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Ekoflam TRADE s. r.o. a kupujícího. |
Převzetí zboží Kupující musí prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti dopravce. |
Záruční podmínky Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci. |
Reklamace Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo na její bezplatné odstranění bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě nebo na slevu z ceny věci. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako v případě neodstranitelné vady. |
Záruka Prodávající neposkytuje záruku na reklamované vady v případě, že kupující:
|
Reklamace vadného zboží (jak reklamovat)
Ekoflam s.r.o. |
Závěrečné ustanovení Záruční podmínky v tomto záručním řádu jsou platné pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně ujednány jiné záruční podmínky. Ostatní podmínky se řídí dle občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, popřípadě obchodního zákoníku, jedná-li se o obchodně právní vztah. Tento reklamační řád nabývá účinnost 1.1.2019. Změny reklamačního řádu vyhrazeny. |